Abonelikler admin 15 Nisan 2022

Abonelikler

Abonelikler ve Hizmet Paketleri

Uzak Erişim Destek Paketi
  • Kullanıcıların ORKA programlarında karşılaştıkları sorunları çözmeye yardımcı ücretli destek hizmetidir.
  • Uzak erişim hizmeti ile Orka yetkili personeli, Kullanıcının talebi ve izni doğrultusunda kullanıcı bilgisayarına bağlanır.
  • Orka yetkili personeli bilgisayara bağlanmadan önce müşterilerimiz mutlaka yedek almalıdır. Elektrik kesintisi, ağ bağlantı kopması veya farklı sebeplerle oluşan data kaybından Orka sorumlu tutulamaz.
  • Uzak erişim destek hizmeti %100 sorun çözme taahhüdü vermeyip, uzak erişimin yetersiz kalması durumunda Müşteri adresinde ücretli servis uygulanır.
  • Orka Programı Bakım anlaşmalı müşterilerimize paketleri dahilinde işyeri adreslerinde destek verilir.
  • Uzak erişim bağlantı hizmeti fatura şablon tasarımı, veri transferi, yedekleme ve/veya geri yükleme hizmetlerini içermez.
  • Telefon ve Uzak Erişim Destek Hizmeti 1 Yıllık süre içinde kullanılmak üzere 20 saat (1200 dakika) sürelidir. Paket bitiminde ürünün yenilenmesi gerekmektedir.
  • Orka çalışma saatleri dışında talep edilen uzak erişim ve telefon destek hizmetleri konusunda lütfen satış departmanımızla iletişime geçiniz.
Uzak Erişime Dahil Olmayan Hizmetler
  • SQL Kurulumu ve Data Aktarımları
  • Her Türlü Formlar (Fatura, Sipariş, Mizan, Muavin…)
  • Yedek Alma İşlemleri
  • Yedek Geri Yüklemesi
  • E-Fatura Dizaynı
  • E-Defter Gönderimleri
  • PDKS (Personel Devam Kontrol Sistemi) ile ilgili işlemler
  • Donanım ile ilgili İşlemler (Java versiyonu değişmesi vb.)
  • Kullanıcı Yetkilendirme İşlemleri
  • Eğitim İle İlgili İşlemler
  • Program Yavaş Çalışıyor
  • Beyanname Kontrolü (KDV…)
  • Excel Veri Transferi ile ilgili ayarlar
  • Sene Sonu Devir İşlemleri
  • Maliyetler (Envanter)
  • E-Posta Gönderme İşlemleri
Yerinde Destek Paketi
  • Yerinde destek hizmeti, kullanıcı talep ve problemlerinin telefon, uzak erişim destek hizmetleri ile çözülememesi ya da kullanıcının talebi üzere ücreti mukabil Müşteri adresinde verilen destek hizmetidir.
  • (Bakım anlaşmalı müşterilerimize paketleri dahilinde ilgili hizmet adreslerinde verilir.)
  • Yerinde destek hizmeti saatlik servis hizmeti ile fiyatlandırılır.
  • Orka yetkili personelinin kullanıcının talebi doğrultusunda, Müşteri adresinde destek hizmeti vermesi suretiyle sağlanır.
  • Yerinde destek hizmeti %100 sorun çözme taahhüdü vermeyip, talebin ya da sorunun giderilmesi için müşteri adresinde verilen hizmettir.
  • Yerinde destek hizmeti fatura şablon tasarımı, veri transferi, yedekleme ve/veya geri yükleme, program eğitimi hizmetlerini kapsar.
  • Yerinde destek hizmeti Orka harici program ya da veri tabanı – sistem yazılımları, donanım destek hizmetlerini kapsamaz.
  • Yerinde destek hizmeti www.orka.com.tr/fiyat-listesi adresinde yer alan cari dönem fiyatları üzerinden saatlik süre ile hesaplanır.
  • İstanbul dışı servisler için [email protected] adresi ile iletişime geçiniz.
Yıllık Bakım Hizmeti
  • Orka Programlarına ilişkin, destek ve müşteri adresinde eğitim içerikli, Kullanıcıya özel hazırlanan yıllık bakım hizmetidir.
  • Bakım anlaşmalı müşterilerimize, diğer hizmetlerimizde de ayrıca indirimler uygulanır.
  • Konu hakkında daha ayrıntılı bilgi ve Yıllık Bakım teklif talepleriniz için [email protected] ile iletişime geçiniz.
SMMM Paket Aboneliği
  • Orka SQL sistem SMMM paket Aboneliği bir takvim yılı için geçerlidir.
  • Abonelik bedeli her yılın 01.01.20xx – 31.12.20xx tarih aralıkları için geçerlidir.
  • Orka SQL SMM Paketleri için abonelik bedeli, aboneliği talep edilen yıl için açıklanmış fiyat listesi üzerinden hesaplanır.
  • Talep edilen geçmiş yıllara ait versiyon abonelik ise; hesaplama talebin iletildiği cari dönemdeki fiyatlar ile yapılır.
  • Orka SQL standart SMMM paketleri için abonelik bedeli 5 kullanıcıyı kapsar.
  • Geçmiş dönemde alınmayan Abonelik bedelleri için [email protected]  adresi ile iletişime geçiniz
  • Abonelik güncel fiyat bilgisi için www.orka.com.tr/fiyat-listesi  adresini ziyaret ediniz
Firma Paket Aboneliği
  • Orka SQL Firma paketleri için abonelik bedeli, aboneliği talep edilen yıl için açıklanmış fiyat listesi üzerinden; kullanılan program modülleri + terminal fiyat farkları toplamının %10'u alınarak hesaplanır. (Asgari tutar 1.500 TL’den az olmamak kaydı ile)
  • Talep edilen geçmiş yıllara ait versiyon abonelik ise; hesaplama talebin iletildiği cari dönemdeki fiyatlar ile yapılır.
  • Abonelik hizmetleri güncel fiyatlarınızı öğrenmek için [email protected] ile iletişime geçiniz.
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Yükleniyor